op naar Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne en Veerle - WaarBenJij.nu op naar Bangkok! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne en Veerle - WaarBenJij.nu

op naar Bangkok!

Blijf op de hoogte en volg Sanne en Veerle

17 September 2016 | Thailand, Bangkok

De eerste dag verliep als ik mag zeggen soepel. We hadden een ontzettend leuk uitzwaaicomité. In de eerste vlucht werden meteen verast met een avondmaal waar we niet op gerekend hadden. De tussenstop in Moskou is gevierd met een lekker drankje, die omgerekend toch iets meer koste dan verwacht. Ja aan dat omrekenen moeten we nog even aan wennen. Vervolgens stapten we het tweede vliegtuig in, waar we lekker hebben kunnen genieten van Kong fu panda 3!! En natuurlijk van ons tweede avondmaal die meteen opgediend werd. Na een redelijk slaappeloze drie uur werd het ontbijt opgediend. Honger hebben we niet gehad op onze reisdag. We zijn benieuwd wat ons de eerste dag in Bangkok ons gaat brengen en nu maar hopen dat dat ook allemaal zo soepel verloopt